Старосільська 1Е офіс 301

Київ, Україна

Зв'яжіться з нами

web@ach.org.ua



На сьогоднішній день, контекстна реклама Google, є одним з найшвидших і щодо недорогих способів, отримати потенційних клієнтів на ваш сайт.
Одним з плюсів цієї реклами можна відзначити те, що реклама діє дуже швидко. Вам не потрібно Днями/Тижнями/Місцями чекати на якісь індексації, ніяких тобі очікувань апдейтів видачі гугл. Налаштував рекламну компанію й уперед, тут тобі й одразу перша сторінка, без довгих болісних SEO-оптимізацій і таке інше.

але (!) у випадку з SEO у вас дуже велике поле для експериментів, ви необмежені символами, у вашому розпорядженні вся сторінка вашого сайту, на якій ви ставите експерименти, напихайте її ключовими словами, стежте за її позиціями, робите висновки і таке інше.

У контекстній рекламі, ви обмежені кількістю символів. Усього в два рядки вам потрібно вкласти: чим займається ваша компанія, ваші переваги перед іншими, а також якась особлива пропозиція товару чи послуги.

Справа не з легких, але ми постараємося допомогти в цьому розібратися.

Відразу хочемо звернути увагу на найважливіші фактори контекстної реклами.

Перше, що потрібно зробити – Запропонувати користувачу вирішення його проблеми

– Намагайтеся переконати клієнта в тому що, при мінімальних витратах ви зможете вирішити його проблему та запропонувати йому – гарну підтримку, якісні товари чи послуги.

Друге - Поясніть клієнту, що він нічим не ризикує

– слід показати клієнту що, перейшовши на ваш сайт, він нічим не ризикує. Що він не змарнує свого часу, і не втратить гроші, зв'язавшись із вашою організацією.

Третє – Здобути довіру клієнтів

– Довгостроковий, успішний ефект від бізнесу можна отримати тільки довірою ваших клієнтів. Звукова назва плюс добрий слоган, підвищать впізнаваність вашого бренду на ринку.

Четверте – Закличте клієнта зробити щось зараз, цю секунду.

– більшість компаній нехтують цільовою станицею (на яку посилається оголошення) часто перейшовши на сторінку людина не бачить того, про що йшлося в контекстній рекламі.

– Попросіть клієнта зробити щось зараз, наприклад: Замовити зворотній дзвінок, замовити онлайн, зберегти в закладки, поділитися з другом, зробити щось швидко без реєстрації і так далі.

П'яте – У вашій рекламі та на цільових сторінках має бути більше конкретики

– Найчастіше, підприємці намагаються охопити всіх разу. Такий підхід зазвичай не приносить нічого доброго. Грошей витрачається багато, а заробляється мало. Направивши рекламну компанію на цільову аудиторію, можна значно знизити витрати на рекламу та збільшити заробіток.
– Якщо у вас ціни на товари чи послуги дійсно, нижче, ніж у інших, обов'язково вкажіть це в контекстному оголошенні.